Since I met you

Ursäkta en ganska så kass uppdatering men jag har helt enkelt inte satt på datorn överdrivet mycket
men ja.. jag tänkte att jag kunde slänga in ett kort inlägg innan jag tar med Floyden och går mot stallet
då en Vulfa-dag väntar, vilket varit ganska efterlängtat då jag inte haft henne sen förra måndagen
och bara varit uppe i stallet korta stunder under veckan, bortsett från igår då jag både var uppe på fm
innan jobbet för att sedan ha kvällsfodringen på kvällen och då ta igen veckans missade tid med 
långrykt och massa mys. Stod iofs och ryktade på henne där på morgonen innan jag släppte ut henne,
men ändå. Hon ser ut som sig själv i pälsen nu igen i alla fall!

Igår hade man förövrigt fullt upp; först stall då för att fixa med box och häst ordentligt innan jobbet,
hämta nyckeln till kvällen osv. Och sen hann man ju även med att se några av de tävlande i KM hoppn
innan man var tvungen att dra sig, och ett extra plus när det är tävling är ju att umgås med
vännerna som ibland kommer upp - i det här fallet Bilinda. Jag är verkligen sämst på att höra av mig
men mina vänner, hur sällan man faktiskt ses, är verkligen guld värda! Mer komplicerat än så är det ej.
Sen var det då dags för jobb och trots att söndagarna bara består av 4 ynka timmar
hanns en hel del med: fick bort lördagens gods från vagnarna, städade av och säkrade lagret
och så även butiken inför en kontroll idag, rensade kundhyllor, dammsög och skurade inne på kontoret,
slängde kartonger.. ja, gjorde allt och lite till helt enkelt och helt plötsligt var klockan 15 så att säga.
Då kom M förbi med bilen för städning av den invändigt och sen fick det bli en biltvätt på det, hursom,
så ser man att den är svart nu igen i alla fall.. haha. Därefter var vi bara hemma och chillade lite
innan jag faktiskt fick med mig båda grabbarna på en promenad till och från stallet, vilket är sällsynt,
men var rätt nice att slippa gå själv i alla fall. På vägen hem sen stannade vi till i affärn
och sen fick det helt enkelt bli hemmagjorda hamburgare och en film innan dagen gick över i natt.
Nu.. dags för stall. Får se vad man hittar på med den fina fuxen idag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: