Take my hand again

Många tycker nog att jag är lite udda som är uppe nu, och har varit en stund - trots ledig dag
vilket skulle kunna innebära sovmorgon. Men, jag föredrar att iaf försöka hålla samma dygnsrytm
som när jag jobbar, det blir helt enkelt enklast så. Och att gå upp nu,
väcka Floyd och mysa med en morgongontrött hund, ta på sig en stickad tröja och återgå till sängen
med datorn för att fixa lite med bilder, det är liksom inte fel. Lite frukost på det och stall sen
så kan nog den här dagen bli lika bra som gårdagen!

Igår var man nämligen igång mer eller mindre hela dagen, först stallet innan jobbet, sen jobba,
när man kom hem städade man hela lägenheten och efter att ha gjort ett försök att sälja M's Ford
blev det matlagning i lyxklass; Bifteki m. ugnsrostad potatis och grekisk sallad,
lite chokladmousse till efterrätt på det också, inte fel! Så, vad som gjorde dagen så bra?
Känslan av att få så mycket gjort! Men bäst var nog känslan på jobbet när allt bara flyter på
och man lyckas med både Mekonomenkorten (som gått lite segt då vi tagit ca 10.000 bara i vår butik)
samt i pågående butikstävling med EMV-produkter - som jag förövrigt leder överlägset änsålänge,
kan ju hoppas på att jag kan hålla i ledningen där. Men nahe, sätta lite fart nu kanske?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: