Tired of being sorry

Kom hem för inte så överdrivet länge sen och känner väl att det egentligen är lite smått meningslöst
att uppdatera här egentligen då man inte direkt får någon respons, men största anledningen till det är..
ärligt talat.. för att jag inte kan sätta ord på den totala sinnesförvirringen som tagit upp både tid,
ork, motivation och vilja ett tag. Jag känner mig bara så jäkla likgiltig just nu, livet rullar på som vanligt
men känslorna svackar riktigt rejält. Jag orkar inte riktigt ha det så. Så, nu tar jag på mig för en löptur
upp till stallet för att försöka se livet ur den där bra synvinkeln igen, sen återgår jag nog
till den gamla bloggen (resultativ.blogg.se/) lite paralellt med den här. Ni får säga till om ni vill ha lösen,
kommer byta ut det så ni som haft det innan får helt enkelt fråga igen, här eller via pm på fb. Nu så..

Älskade voffs, vad skulle jag göra utan dig?

Postat av: Tess

Du får inte sluta skriva, då blir jag ledsen! Är sämst på att kommentera men läser alltid <3

Svar: Fina du <3 nej ska inte sluta skriva, lovar!
Caroline Djerf

2012-10-18 @ 17:07:41
Postat av: Lisa

Jag läser din blogg! Kommenterar sällan men läser, det gör jag.
Jag vill gärna ha lösen till din andra blogg <3

2012-10-19 @ 10:13:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: