You don't fail until u give up

Okej, det har varit en lång dag.. och en ganska så bra sådan, trots att det inte riktigt gick så
bra som jag hade hoppats på. Men! jag tycker ändå att Vulfa har skött sig bra, trots omständigheterna.

Och med omständigheter menar jag 1. transporten anlände bra mycket senare än planerat
2. Vulfa skulle givetvis krångla vid lastning.. kul liksom när jag kände tidspressen redan innan, men..
tillslut kom vi fram till Lilla Hageby, anmälde oss och lastade ur för att skynda till framridningen. Så ja,
3. 15-20 min framridning är inte okej när Vulfa behöver skrittas ungefär den tiden,
få joggas igång ordentligt och galoppjobbas en hel del innan man kan börja jobba och ställa krav osv.
Så.. nej, vi var egentligen inte redo att gå in på banan när det var dags.. och då jag hade en dålig känsla
genom hela programmet trodde jag absolut inte att jag skulle få mer än typ 52%.. max.

Men det blev överraskande 55,71% och så fick vi även vår allra första rosett haha, spännande liksom
då jag inte haft en så dålig känsla på.. lääänge. Men nej jag var ju fortfarande inte nöjd såklart
så min tanke var ju då att skrittjobba henne en hel del till nästa klass och verkligen hitta "det där" då,
i LB'n men där kom såklart 4. in - det var väldigt många som inte dök upp utan att avanmäla sig vilket,
såklart, gjorde att jag fick ca 10-15 min på mig till nästa klass.. kändes motigt där och då
kan jag säga då jag verkligen hade velat hitta knapparna till LB:1an då jag vet att vi kan så mycket bättre
men nu fick jag återigen rida in på banan och känna att man liksom skämde ut sig, på sätt och vis.
Ni vet när man känner sig sådär riktigt dålig när ingenting funkar.. typ så. Visserligen gick hon helt okej
där emellan klasserna när jag gav mig fan på att inte ge upp, men på banan tappade jag lite av det.
Visst, känslan i denna klass var bättre.. men nej, jag var inte alls nöjd och procenten blev 54,48. Yey..
men äh, jag har bestämt mig för att ta dagen med en nypa salt och satsa på KM kommande helg istället.
Och Vulfa har ju faktiskt skött sig, borsett från lastningarna, så jag får vara nöjd ändå helt enkelt..
men nej, det får vara slutredovisat så hörreni, så ni får lite bilder istället;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: