Happily ever after

Måndag och ledig dag enligt schemat, älskar't! Dock är det städning som står på dagsplaneringen
då någon valde att lämna allt till mig.. igen. Kul då. Men ja det resulterar ändå bara i att jag, helt enkelt,
tar stallet i em istället för nu på fm som jag tänkt från början. Med andra ord: inget umgänge.

Hursom.. jobbade jag i stallet igår, 8-17+ kvällsfodring, och istället för att skriva en uppsats om dagen
låter jag bilderna få tala för sig själva istället! Då mer eller mindre hälften av alla hästar var nere på NFK
och lektions DM var jag, tillsammans med Floyd, ganska så ensamma framtill 14 ungefär.
Så, efter att ha badat den fina fuxen, pysslat om henne och gjort alla sysslor åkte kameran fram:



 
Strax efter buset på banan med Floyd rullade första transporten in på stallplan och tilläggas måste
att Hageby levererade på DM igår - vilket såklart är jättekul! Och ja liiite sugen blev man ju faktiskt men
det är inte alltför långt kvar till Lilla Hageby nu, så nu är det bara att träna träna träna.
Vi fortsätter varva lite klättring med lösgörande arbete på skogstigar, fält och bana helt enkelt
och än sålänge har hon faktiskt varit riktigt fin, vi hoppas på att det håller i sig och fortsätter gå framåt!
Nu: sätta fart här hemma så man kan komma iväg till stallet och få jobba lite med damen senare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: