Love & lost

Sådär.. hemma från stallet då, blev lite senare än planerat men men! Bara att varva ner lite nu då
och sen krypa ner bredvid M då klockan trots allt står på 4.30 imorrn. Är ju nästan lite taggad.. hah.
Naevars men det ska nog inte vara några problem. Mindre bra går det dock att rida em/kväll,
dels blir jag störd av för mycket liv och rörelse i stallet.. eller ja.. det är väl det som är hela grejen.
Att stå och fixa iordning hästen när dörren slår hela tiden, folk kommer och går in och ut in och ut,
barn ska klappa och hejåhå. Nej fy.. Så en påminnelse till mig själv:
se förbi den stökiga lägenheten och ta tag i den efter stallet, du blir bara stressad och irriterad annars.

Men med dem känslorna till trots gick det - efter ett tag - helt okej med Vulfa ute på ridbanan,
i början hade jag verkligen noll lust.. irritation och stress brukar tyvärr ha den effekten, men sen så!
Dock kan konstateras att jag nog ska hålla mig till bettet med kopparrullar ett tag till
för att rida dressyr på damen med ett vanligt tredelat är inte sådär jättekul. Tjafsig i munnen är hon ju,
oavsett, men inte riktigt så mycket som idag. Däremot kändes det som om jag lyckades
få till vänstersidan efter mycket tragglande så det är ju alltid något. Men nä.. dags att sova nu faktiskt!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: