Read all about it

Okej.. den här dagen har ju verkligen varit upside down men, så är det ibland. Började dagen med
att vakna i ett ryck, inse att det var ovanligt ljust ute och.. just precis, klockan var alldeles för mycket!
Panik, ja! Så idag stämplade man inte in förrän 7.45 vilket är ganska så illa
men det är väl tur att det inte händer så ofta, det var snarare år sen sisst. Dock har jag frusit,
kännt mig allmänt matt och haft ganska ont i huvudet mer eller mindre hela dagen så jag resonerar
väl som att det var min kropps sätt att säga ifrån antar jag. Men äh, bara imorrn med - sen tar jag helg!
 
Hursom har jag bara varit hemma i lite drygt 1h och mer eller mindre bara lagat morgondagens mat
sen jag kom hem, astrist om ni frågar mig men ett måste så att säga. Och nu var planen att träna lite
men med tanke på dagens mående är det nog säkrast att ta det lite lugnt.
Så, nu intar jag soffläge med F helt enkelt i hopp om att spara lite kraft och energi till morgondagen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: