Fall into the sky

Har var det dött ja.. har helt enkelt inte kännt för att uppdatera efter några köriga dagar på jobbet,
för ja nu kan man väl minst sagt säga att försäljningen kommit igång sådär riktigt ordentligt. Äntligen,
så att säga, men.. kan nog faktiskt ärligt säga att det varit lite för mycket,
i alla fall med kort om folk och en massa annat som ska fixas mitt i allt. Men, nu jäklar tar jag helg!

Kom precis hem efter att ha haft kvällsfodringen i alla fall.. och ja vad ska man säga om den då..
tog den för att hinna upp till stallet överhuvudtaget idag, så efter att ha fodrat i det vanliga stallet så
gick jag upp till privatstallet där Vulfa nu står för att fodra där, 
men.. när det står en bil på parkeringen och en man sitter på huven så känner man ju lite sådär alltså.
Att lyset gick precis när jag tände och gick in kändes ju inte heller något vidare, med andra ord
kvällsfodrade man till Vulfa och Kalle i totalt mörker, så att stå och borsta var liksom bara att glömma.
Så, man blev ju klar rätt snabbt men då det kom fler personer i omgångar vågade jag faktiskt inte
gå ut just då, framförallt inte då jag tror att det var langning dem höll på med. Ännu olusigare kändes
det när dem körde runt stallet med släckta lysen, stannade till och klev ur innan dem åkte igen.
Och precis då hade jag tänkt cykla därifrån men nej då kommer nästa bil, och sen nästa. Fan va kul..
så där satt jag med en hund på helspänn i ett kolsvart stall, i Vulfas tillfälliga box för att fördriva tiden.
Och som om inte det vore nog hade jag bara 5% batteri kvar.. ae fyfan, haha. Men hem kom vi, tillslut
och nu är det soffmys som gäller. Imorgon är det mer eller mindre bara stall som gäller. Skönt!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: