I'm not telling you it is going to be easy, i'm telling you it's going to be worth it

Så, en lång dag i stallet avklarad och kvällsfodring likaså. Och tack och lov gick det bättre idag,
haha. Dock började stalldagen med att få berättat för sig att en viss dam nöjt stod lös i stallet imorse
och åt ur korn-och betfortunnorna.. så ja man kan väl säga att hon varit riktigt nöjd idag!
Dels for en fri natt (minst sagt) men också över att stå ute och njuta av solen i hagen heeela dagen
bortsett från när vi var ute och njöt av vår sista ridtur på ett bra tag i form av en längre skrittrunda
och sen en 2-timmars rykt och frisering på det. Fina hon, jag kommer sakna henne sååå sjukt mycket!


Men, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Imorgon kl. 05.30 ska hon lastas och sedan bär det av
mot Solvalla hästklinik där operation av den lösa benbiten väntar. Och nej det har jag inte skrivit om här
men det är en lös benbit i vänster bakhas som ska bort nu i alla fall, vilket upptäcktes efter röntgen
redan vid första veterinärbesöket för några veckor sedan så jag har vetat om det ett tag,
men det var först nu efter andra besöket som den spikades även om vi gått i operationstankar ett tag
och pratat runtikring det i några veckor. Men nej, ska jag orka upp imorgon är det nog dags för sängen
nu faktiskt, finns mer att säga men det tar vi vid ett annat tillfälle. Håll tummarna för Vulfa imorgon!

Postat av: Hillevi :)

Håller tummarna!!

Svar: Tack så mycket!
Caroline Djerf

2013-04-07 @ 22:03:26
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: