Life is to short to wait

Känns bra att klockan ringer om 6 timmar och man är allt annat än trött, men.. så kan det va ibland
och det ska nog gå bra ändå. Får helt enkelt skylla mig själv som var ute med Floyd såhär pass "sent"
när jag vet att jag kan få svårt att somna. Men vad gör man inte för honom, liksom.
Ut måste han i vilket fall som helst, så det är väl bara att gilla läget. I övrigt känns det väl lite som att
jag inte riktigt har något vettigt att uppdatera om här då det enda man gör är att jobba, fixa här hemma,
träna och vara ute med Floyd, när man inte är ute och pysslar om Vulfa såklart. Så ja hörreni,
ni får ursäkta en inte alltför rolig blogg helt enkelt men.. allt är inte roligt alla gånger, bara att acceptera.
Dock tycker jag nog ändå att det mesta flyter på rätt bra, i alla fall hittills. Hursom.. några dagens:



Vi har alltså, sen igår, börjat gå med henne 20 minuter/dag. Vilket också gäller i ca 1 månad framåt,
det eller fålla 2h/dag vilket kan vara lite svårt att tima in. Och om inte annat är risken större att hon, ja..
rör sig lite fööör mycket, så promenad it's. Förövrigt hade hon tydligen levt om ordentligt inatt
då det låg kompresser lite överallt i boxen och både gaslinda, bandageunderlägg och lindor var borta..
kul. Men Cissi hade varit och fixat lite mer ordentliga omslag idag så får vi se om dem kan få sitta kvar.
Hursom så ser stygnen fina ut i alla fall, som ni kanske ser. Nu vill jag såklart bara att hon ska bli bra
så vi kan komma tillbaka dit vi var för bara ca 2 månader sen, men det får ta den tid det tar helt enkelt.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: