Love is why we are here

Man kan väl lugnt påstå att jag och Mike är som natt och dag om man ser till att jag, ja.. nyligen..
kom hem från stallet, och då cyklade hemifrån runt 10. Men så tar det ju lite tid att ta sig ut dit också,
men ändå. Jag har hursom både hunnit med cykeltur dit, mockat, fyllt på torv,
planerat lite med med Cissi, hjälpt henne lägga på nya kompresser, ryktat bra länge, myst massor
och även gått en promenad á 20 minuter, vilken också var hennes första efter operationen = glad häst,
cyklat hem, stannat till på vägen för att njuta lite av solen, borstat Floyd riktigt ordentligt
och nu sitter man här och har fått i sig lite lunch. Och han.. ja, han gick och la sig strax innan jag åkte,
sover fortfarande och lär nog göra ett tag till. Så, det där med att få tid att umgås går liksom sådär ;)
Men, så är det med olika intressen.. för att inte tala om dygnsrytmer. Det blir liksom att kompromissa.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: