When nothing else matters

Blev inte mer än en långpromenad och lite handling tillslut.. tanken var egentligen att träna också
då den fått ligga lite på is senaste dagarna då man styrt med en hel del annat, men nej så blev det inte,
så det får bli imorgon istället. Är inte alls kul att känna sig såhär omotiverad till allt just nu men...
det blir bättre. Hursomhelst har jag i min lathet hunnit sitta i telefon i drygt en timme med M i alla fall,
vi har ju knappt setts alls varken den här eller förra veckan, vilket såklart inte är okej. Men så går det
då tiden inte räcker till och man måste prioritera, och med tanke på allt med Vulfa
har jag ju valt att prioritera henne. Såklart. Men nu har jag trots allt lite mer tid att lägga på oss hursom.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: