You're my piece of paradise

En liten snabb uppdatering här innan det är dags för sängen då.. Återbesöket på kliniken gick bra;
hon är behandlad igen i vän.kota fram och hög.kota bak men hon har ändå svarat bra på behandlingen,
vilket såklart är positivt även om man önskat att dem hältorna skulle vara helt borta nu.
Dock är remiss skriven, dessa till trots, vilket även det känns bra så allt vad som väntar kan påbörjas,
ju förr desto bättre.. Men vad det handlar om väntar jag med att publicera till den dagen faktiskt är här.
 
Och för att svara på en fråga jag fått några gånger nu: Nej, jag tänker inte ta någon annan på foder,
visst att det såklart är jättetrist att tappa ridningen nu men.. hon som individ är faktiskt viktigare för mig
och ska jag hinna med att ta hand om henne, så har jag inte tid för någon annan. Så, nu vet ni.
Vulfa är den som inte bara fått mig att hitta tillbaka till ridningen, utan är också den jag utvecklats med
dem senaste åren och tillåtit mig att lära känna, trots att jag höll avstånd bra länge innan jag tillät mig
att tycka om henne på riktigt. Så nej, hon ska inte bytas ut mot någon- hon betyder för mycket för det.
Faktum är att jag älskar den här hästen väldigt mycket, hon är helt enkelt rätt häst för mig. Punkt.


Postat av: Hillevi

Vad skönt att det gick bra i alla fall! Och förstår dig helt att du inte vill ta nån annan, skulle tänkt precis likadant. Hoppas allt går vägen nu och att ni är tillbaka snart igen, och då bättre och fräschare än nånsin :)))

2013-04-02 @ 23:49:59
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med dig att vulfa är din och att hon är värd att pyssla om och vänta på. Ni kommer igen med allt vad det innebär.Mamma

2013-04-03 @ 10:17:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: