Big time rush

Och äntligen kan man sätta sig ner! För drygt 2 h sen kom jag och Floyd hem efter en heldag
på hästtävling med Matilda och sen dess har jag både lagt in en maskin tvätt, hängt upp den, tränat
samt gått ner en sväng till affären. Så.. den där vilan i soffan är välbehövlig nu.
Har hursomhelst haft en riktigt bra helg (trots att den som vanligt gått alldeles för fort!) 
varvat med lite allt möjligt. Igår var man ju uppe hos finaste V på morgonen och sen hann man faktiskt
ta det lugnt ett bra tag innan vi senare blev upphämtade för grillkväll som skulle ske på Vikbolandet,
eller snarare långt ut på Vikbolandet. Hursomhelst så hade jag en riktigt bra kväll därute då
och minst lika bra har jag haft det med Matilda och Lisa på tävlingen idag, och sånt tycker vi ju om!
Men, nu varvar vi ner och taggar till inför en ny vecka full av planer. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: