Hey now

Ledig dag! Känner att den är rätt välbehövlig efter senaste dagarnas heldagspass. Dock är det ju
bara för att jag jobbar i helgen, men ändå. Helgerna är ändå helt okej, inte så många timmar i alla fall.
Hursomhelst så har Floyd fått sig en längre runda nu på morgonen så nu blir det frukost
och lite chill i soffan innan jag ska fortsätta med mina projekt här hemma innan det är dags för stall.
Har inte varit där sen i tisdags vilket känns rätt ovant men nu har jag ju inte riktigt samma ansvar längre
nu när hon är tillbaka och jag bara har mina 2 dagar. Dock är man ju där 4-5 dagar i alla fall, men ändå.
Men, huvudsaken är trots allt att hon blir helt bra nu, resten betyder inget i jämförelse :)



Måste ju bara slänga in dem här med.. vart är hunden liksom? Tur för mig att han har en vit svanstipp.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: