Against all odds

Är med tända ljus och med bra musik på som man sitter här nu och njuter av julens sista ledighet
då man imorgon kommer infinna sig på jobbet igen.. fast.. det blir faktiskt årets sista jobbdag så nej,
så ansträngande är det ju faktiskt inte hehe. Dock är jag smart nog att planera lite för tajt..
och imorgon är en sån dag. Men, så kan det vara. Hursomhelst blir det Barberar'n direkt efter jobbet
(efter att ha lämnat Floyd hemma) för att äntligen få ordning på färgen igen och därefter är det bara att
hämta herrn igen för att sedan bege sig upp mot Matilda för en kväll med tjejerna. 
Det ser man ju fram emot efter att inte ha varit speciellt social senaste veckorna.. även fast vi träffats..
då jag haft tankarna på annat håll. Men nu.. nu känns det faktiskt som om jag landat lite, i alla fall.

För ja, sen i lördags bor jag ju nu tillsammans med Floyd (och tills vidare Mike) i min fina lilla etta
här i Oxelbergen och även om det kanske inte riktigt känns som "hemma" riktigt än så tror jag ändå på
att den känslan nog kommer att kunna infinna sig inom en snar framtid i vilket fall,
vilket är huvudsaken. Men nej.. nu ska vi ut på den sista rundan här och sen så får det allt bli sängen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: