Today.. my life is simple

Så.. hemma nu efter stall igen då. Planen var ju från början att bara gå upp och borsta, mocka och packa påsarna för att sedan gå ut på en långpromenad med Floyd men.. det slutade med att jag liksom fick ta Vulfa, och det tackar man ju inte nej till! Dock var det väl inte helt smidigt att rida med löpartights men.. det fick gå det med! Var sådär riktigt snyggt med ridstövlar till.. jag lovar.. haha. Naevars men det gick bra och jag tror nog att vi alla tre var lika nöjda. Bästa ni, som jag älskar er! 

Med andra ord kunde inte början på årets sista dag bli bättre! Har t.o.m hunnit träna ett pass här hemma också så nu blir det bara till att få i sig lunchen och hoppa in i duschen mer eller mindre då man ska iväg några timmar sen. Dock har jag valt att fira in tolvslaget här hemma med Floyd då jag helt enkelt känner att det är det bästa för honom då han blir så pass stressad av allt smällande. Och.. ärligt talat.. så är det så jäkla skönt att bara vara just hemma också. Hursom, gott nytt år och allt det där!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: