I love those random memories that make me smile, no matter what is going on in my life

Att vara lite all alone såhär en lördagskväll är faktiskt inte så fel, trots allt. Att sitta här i soffan
och växla mellan serier, kolla bloggar och bläddra igenom bilder gör att man kommer lite till insikt typ..
framförallt när det kommer till bilderna. Jag vet, jag är en alldeles för tänkande person
men.. det kan faktiskt ha sina fördelar ibland, även om det inte är alltför lätt att förstå sig på sig själv
alla gånger. Men, punkt där. Vet faktiskt inte vart jag vill komma med det här riktigt, brukar ju inte
skriva alltför personligt här - eller någonstans alls, nuförtiden - och så ska det nog få förbli. Men ändå.
Att se tillbaka kan faktiskt vara bra ibland, även fast man ska sikta framåt men framförallt: leva här, nu.

Men.. jag måste erkänna att jag just här och nu skulle vilja spola fram tiden.. några månader sådär.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: