Any way you want it

Hur kommer det sig egentligen att tid är något man aldrig har tillräckligt av? Hinner bara inte med..
haha ja, dagens i-landsproblem! Dock hann jag, tack vare schemaändring, med en hel del innan jobbet:
s.k sovmorgon, promenad med Floyd i morgonsolen, lång frukost, lite plock här hemma osv.
Började nämligen inte förrän kl. 11 idag då vi ikväll haft kvällsöppet/kundkväll för våra alla kortkunder
med 25% rabatt. Så ja, fanns lite att göra så att säga! Dock tunnades det ut litegrann på folk mot slutet
så då hämtade man hem e-följesedlarna och levererade in morgondagens gods. Skönt att ha det gjort!
Lika skönt är det inte att känna sig såhär orkeslös, och hostan ska vi nog inte ens gå in på
även fast den är bättre och faktiskt inte gör ont längre, men, den är ändå fortfarande grymt irriterande!

Hursom, måste jag ändå säga att jag klarat timmarna på jobbet bättre än förväntat. Dock har jag väl
gått lite som på halvfart under dagen för att ladda inför kvällen men det var jag nog inte helt ensam om
och överlag var det ju ändå rätt lugnt i butiken, då det mesta gick ut på att förbereda.
Men i alla fall! Kundkvällen gick bra och jag gillar draget som följer - det ger lite av en kick sådär,
och att i slutet av kvällen få höra av chefen att en kund berömt honom för att han har en grym personal
ja, det är ju aldrig fel att höra även om jag vet och tycker att hela gänget mer eller mindre är fantastiskt!
Vilket är viktigt då man jobbar ihop x antal timmar/dag, skulle ju inte vara helt lyckat annars haha.
Men nej, dags att sova kanske så att man förhoppningsvis ska orka jobba imorgon/ resten av veckan.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: