Sometimes the hardest part isn't letting go but rather learning to start over

Så! Då var man äntligen hemma! Sen att klockan redan är bra mycket och det mer eller mindre
bara är att gå och lägga sig direkt, är en annan sak. Hursomhelst så är det i stallet jag varit tills nu..
fick hoppa in och rida mammas ridlektion idag då hon inte mådde bra
och det tackar man ju inte nej till när man dessutom får Vulfa - som förövrigt skött sig exemplariskt,
idag också! Hoppning var det idag dessutom så det kunde ju nästan inte bli bättre då jag liksom inte
tagit tag i den riktigt, men det får det helt enkelt bli ändring på. Några bra språng fick vi allt in,
trots allt, och stundtals hittade jag ett rätt bra flyt. Liiite ringrostig var jag allt, men det gick bra ändå!

Det enda negativa med dagens stalltimmar var att hon såklart gick med i båda grupperna innan
vilket gjorde att det inte blev varken borstning eller mys idag, but.. that's life. Man kan ju inte få allt,
liksom, vi får helt enkelt ta igen det i helgen då jag imorgon tänkte lägga tid på annat,
på torsdag dels ska jobba till stängning och därefter jobba på verkstadsmässan, och på fredag..
ja, då kommer jag förmodligen bara känna för att komma hem och sätta mig ner. Haha, ja, vi får se.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: