Burns inside

Om natten till igår var hemsk så var det ingenting mot natten till idag.. jag orkar inte med det här!
Tror inte att jag somnade förrän vid ca 6 imorse, och det gick verkligen inte att sova längre än till 8..
kan ju tillägga att min hals inte mår helt bra efter nattens hostattacker, den brinner tamigtusan.
Men nä, nu har jag tyckt synd om mig själv lite - ut i skogen med F och ta dagen som den kommer!

Igår var i alla fall en helt okej dag och helt klart bäst var timmarna i stallet. Tog igen lite tid med Vulfa
och pysslade med damen bra länge innan vi gav oss ut i skogen för dressyrjobb på vägarna och fälten
varvat med lite bus, då det är då hon går som bäst - och igår var inget undantag. Bästa!
Sen var ju tanken att jag nu skulle ha varit uppe i stallet och tagit hand om henne innan hon skulle ut
i hagen.. men med tanke på natten kände jag inte att det var en bra idé, inte om jag ska jobba imorgon.
Vilket jag bara ska, that's it. Så idag blir det bortsett från stall bara att ta det lugnt och kurera sig lite.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: