The way it was you know

Och så var veckans enda lediga dag snart slut.. Kom precis in från sista rundan med herr Floyd
så nu tänkte jag för första gången idag sätta mig ner mer eller mindre, med ett nytt avsnitt av Nikita.
Vilken är den enda serien jag och M följer tillsammans, så det brukar vara standard
att vi ser på den tillsammans. Förövrigt har dagen varit helt okej, men fullt upp as usual som sagt.
Vulfa gick i alla fall ganska så bra idag! Nååågot bättre formmässigt än igår men så krävde jag mer
av henne också vilket inte riktigt uppskattades.. haha. Och övergångar är inte direkt något hon gillar
så lite tjafsigt blev det allt men hon gav sig tillslut och blev riktigt fin, så då kände jag att det räckte så.
Anyway, så blir det att gå upp mot stallet direkt efter jobbet imorgon för lite bus i snön! Nu: chill!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: