Our sun is set, day is done

Ja hej, ja. Vilken vecka! Hade verkligen varit skönt att skriva "äntligen fredag, så NU tar jag helg"
men neeej för jag ska ju jobba imorgon. Kan väl säga att motivationen inför det är nere på.. typ noll.
Hade verkligen sett fram emot en ledig helg - framförallt med tanke på att jag har Vulfa
tre dagar i rad fr.o.m imorgon och för att jag verkligen hade velat kunna spendera några timmar i stallet
då jag inte varit uppe alls sen i tisdags, och damen inte var på sitt bästa humör då. Och för att jag,
nu med nya schemat, jobbar på måndag. Men that's life, imorgon em får man ta igen tiden helt enkelt.

Nu, blir det att ta sig upp och gå ut med Floyd i alla fall! Lyckades visst somna här framför en serie
efter att ha tränat lite, men är inte speciellt förvånad då jag inte direkt varit helt pigg de senaste dagarna.
Vilket kan ha att göra med massagen i måndags.. men anyway, ut med Floyd var det!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: