I'm not so sure

Hektiska dagar, ja - men nu tar jag allt helg faktiskt! Dock är nog den ganska fullbokad den med
men.. whatever. Hursomhelst så kom man hem från stallet för ett tag sen efter en promenad upp dit
direkt efter jobbet, och då M ändå var iväg kunde jag allt ta mig tid till att dröja mig kvar
tills den fina fuxen kom ner från lektion. Så.. jag mockade ordentligt/grävde ut, la in en kärra ny torv
och packade de flesta av hennes påsar innan jag gick upp på läktaren och kollade lite på slutet,
sen.. hann vi allt mysa litegrann i alla fall innan jag tog med mig Floyden och gick hemåt.
Och på tal om honom är det snart dags att gå sista rundan med herrn.. och ja, sen blir det sängen
då tanken är att infinna sig i stallet till öppning imorgon då man har en del annat inplanerat på dagen.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: