When I look at you

Har visst inte blivit så mycket bloggande nu i veckan men jag har helt enkelt haft endel att stå i,
men mest har man ju bara jobbat då. I torsdags var jag visserligen ledig så då var man uppe i stallet
och pysslade med hästen och red på fm.. dock gick det inget vidare då mina händer krånglade.
Vet inte vad det är.. men det är svårt att greppa tygeln, och sen går dem över i kramp efter ett tag
trots att greppet ändå är mjukt osv. Orkar inte! Så vi släpper det. Ytterligare en sak att kolla upp alltså.

Igår.. var man på utbildning i Strängnäs med Frida och Jeanette från vår butik, Camilla från S-väg
och Marie från Finspång. Man kan väl säga att det var en introduktion av barnstolsmärken vi inom kort
kommer att få in i sortimentet, bortsett från BeSafe som vi haft några år nu,
vilket jag tror kan bli riktigt bra för den som vill jämföra och ha lite att välja mellan i fråga om pris osv.
Vet dock inte om jag får skriva vilka två märken det handlar om nu, så vi hoppar det. Bra information
fick vi i alla fall, nu är det bara en certifiering som ska göras! Sen kan det bli lite barnstolsmonteringar
för min del framöver. Men för att vara ärlig vet jag inte hur många som är intresserade av att läsa om
det som är jobbrelaterat? Jag tror nog att de flesta gillar hästbiten bäst, eller? Kom gärna med förslag!

Nu.. tänkte jag faktiskt ta och sätta lite fart här hemma, igen. Känns lite som om det enda jag gör
när jag är hemma, men äh, bara att köra! Hursom; jobb avklarat, liksom stall och lite annat därefter.
Kan ju bjuda på den här tillsvidare, bara för att. Finaste du ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: