You found me

Har varit en bra vecka såhär långt.. dock har dagarna, som för det mesta nuförtiden, gått i ett
men dessa två dagar har det inte gjort det minsta. Igår gick jag och Floyden hem direkt efter jobbet
då mamma skulle komma på besök då vi tydligen inte setts förrän i jul..
jag är tydligen inte så bra på att hålla koll på sånt. Skärpning, helt enkelt. Hursom, lagade vi mat
i form av Bifteki med klyftpotatis (hemmagjord, såklart) och så en grekisk inspirerad sallad till det.
Inte fel! Sen körde vi på lite Ben & Jerrys till efterrätt på det - måndagslyx deluxe kan man väl säga.
Och efter en pw till och från stallet på det somnade man rätt snabbt sen.

Idag.. blev det att pulsa upp till stallet direkt efter jobbet för att ta hand om den fina fuxen ordentligt
och jodå, så blev det allt med både fällning och frisering utöver en riktig långrykt. Det var hon värd ♥
Sen jag kom hem har jag bara plockat lite här hemma, solat
samt gjort en sista makeover i badrummet.. haha. Får se vad M tycker om det när han kommer hem..
Naedå, han bryr sig nog inte så mycket, han är ju rätt van vid mina makeovers och ommöbleringar
vid det här laget. Men nej, sova kan ju vara bra! Imorgon väntas jobb, stall och personalmöte. Godnatt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: