Back to life

Borta bra, men hemma bäst! Precis så har jag kännt sedan jag sent igårkväll klev innanför dörren
till lägenheten, och herr voffs kände nog precis likadant för medan jag bärde in all packning ur hissen
och Mike parkerade bilen så gick Floyd raka vägen till sin bädd,
hämtade sin kudde och tog sen med sig den och la sig på mattan.. och några minuter senare sov han.

På vägen hem stannade vi som planerat till i Gränna för att först äta på favoritkrogen där i hamnen,
på R2, innan vi tog en promenad längs vattnet och gick vidare för att hälsa på min mormor och morfar
i husvagnen i alla fall. Mycket trevligt! Och tur med vädret hade vi också då det var både soligt
och varmt när vi kom.. senare sen gick det över i ett åskoväder, men vi klarade oss ifrån regn i alla fall!

Väl i stan sen stannade vi till och handlade så man skulle slippa åka iväg idag, så då passade jag på
att hämta ut dem beställda gardinerna till vardagsrummet & mattorna till sovrummet som hann komma
medan vi var borta. Och efter att ha lagt in maten så bytte man givetvis gardiner på stört
och fixade om lite allmänt hemma.. haha. Båda pojkarna kollade lite snett på mig om jag säger så,
men, även jag satt mig ner tillslut och då blev det både filmmys/ promenad med Floyd innan sängen.
Nu.. ska man dock ta och byta om och bege sig ut till Sidus för att mysa med en mycket saknad häst!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: