Beautiful

Rätt stor skillnad på lugnet ute på Sturkö och storstadspulsen i Göteborg ja.. på så vi tror jag nog
att jag trivs som bäst i Norrköping just därför, i alla fall hemma i Smedby. Lugn och ro, fin skog osv
men ändå nära till stan! Men.. anyway..

Dagen i Götet har hittills varit bra! Började dagen med en lååång och extremt uppskattad dusch,
för nej det har vi varit utan nere i stugan.. skulle man liksom "duscha" fick man ta en hink med vatten
och ställa sig i den icke klara uteduschen, det fick funka helt enkelt.
Tidigare år har vi åkt in till Karlskrona och lånat duschen hos Mikes mormor men det gick ju inte i år
då även hon nu bor i Norrköping. Men i alla fall - grymt uppskattat att ha tillgång till dusch igen!

Annars har jag bara varit ute med Floyd, varit ute i lekparken med Tristan, ätit god mat nere på stan,
gått och kikat lite i butiker.. och varit iväg och gjort en kosmetiskt tatuering av ögonbrynen. Jättenöjd!
Med andra ord inget mer målande - jag kan gå ut precis som jag är utan att bry mig ett skit,
tidigare har jag sällan gått utanför dörren utan att ha målat dem då jag helt enkelt knappt haft några
samt att dem varit väldigt ljusa tidigare. Men nu så! Hursom ska vi ge oss ut en sväng med barnen igen
och senare kanske gå ner och sätta oss på någon uteservering någonstans. Imorgon blir det Liseberg!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: