Life is to short to wait

Uppe sen några timmar men så mycket mer än långpromenad och frukost har det inte direkt blivit..
nackdelen med att inte vara hemma, så att säga. Ja ja är dags att fixa sig iordning och väcka min Mike
snart i alla fall, så vi kan komma iväg någon gång. Liseberg it's!

Imorgon vid den här tiden gör vi oss iordning för att åka hem i vilket fall. Borta bra men hemma bäst
som det heter och det håller jag absolut med om, i alla lägen. Visserligen kan den här semestern räknas
till den bästa, för bra har vi absolut haft det. Men det ska ändå bli förbannat skönt
att komma hem till en nystädad lägenhet, sin egen säng och sin egen vardag med allt vad det innebär!
Dock har jag resten av veckan+ hela nästa vecka kvar att semestra på så vi ska ta tillvara på fler dagar.

På vägen hem imorgon är tanken att stanna till i Gränna hursomhelst och på fredag är det kvalitétstid
med Vulfa som gäller, liksom enda fram till onsdag då jag och Floyd åker iväg med Matilda på meeting
och blir borta till söndagen. Spännande. Sen är jag som tur är ledig måndagen också
så jag hinner med att tvätta osv innan jag sen börjar jobba på tisdagen igen. Ett plus är också
att hästarna kommer hem från betet där på måndagen vilket förhoppningsvis också betyder att V får
komma hem för att stanna. Ja, jag har allt lite till att se fram emot.. men vet ni? Nu tar vi vara på idag.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: