Right here, right now

Så! Destination två på semestern nådd - Göteborg - vilket också betyder att man nu har tillgång
till annan internetuppkoppling än bara den på mobilen, vilket gjort att man bara varit aktiv på Instagram
samt mest bara låtit bli omvärlden överhuvudtaget och bara levt i nuet, njutit fullt ut.
För ja, som man kopplat av där nere vid stugan! Visserligen har det, såklart, blivit endel promenader
men jämför man dem med all rörelse hemma så har man trots Floyds dagliga promenader
och morgonträningen jag körde nere vid vattnet tagit det rätt lugnt. Hemma är man ju trots allt igång,
24/7 mer eller mindre. Så det har minst sagt varit nyttigt för mig att komma ner i varv, det behövdes.

Hursom, framme i Göteborg efter bra många timmar i bilen.. så nu när min Mike åkt till Cosmopol
är tanken thaimat och umgänge med familjen Nyholm/Litendahl resten av kvällen. Imorgon däremot,
då ska jag göra något jag bokade tid för redan i början av Maj.. spännande.
Men nej vara lite social nu igen kanske! Bilder har jag massvis av så dem lär komma upp här snart!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: