Running in my sleep

En liten paus innan man fortsätter kanske? Igår började man rensa lite här hemma, och idag ja..
fortsätter man med det. Så idag har jag hittills både dammsugit hela lägenheten, dammat, packat upp,
rensat lådor.. och ja nu är man igång och tvättar allt vi hade med oss.
Har lite att styra med alltså.. men idag känns det som en bra dag att göra så mycket man bara hinner
då jag helst ser att det mesta ska vara klart innan semestern är slut då det är svårt att få tid sen,
och eftersom jag åker bort igen redan på onsdag så är det ju bara att köra på nu!

Med rensa menar jag verkligen rensa - allt jag inte använder, oavsett om det inte är fel på något,
ska säljas, nu. That's it. Så är någon intresserad av en ljusgrön ryamatta, matchande prydnadskuddar,
t-shirts, linnen, stickade tröjor i stl S, jeans i storlekar mellan 26, 27 eller 36, träningstights i S..
ja, säg till då bara. Givetvis till bra priser.. vill faktiskt bara bli av med det jag inte använder, somsagt.
Med det sagt.. dags att fortsätta! Om några timmar ska jag ut till Vulfa, precis som igårkväll, längtar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: