As long as you're with me

Det där med att grilla blev det inget av idag, klockan blev liksom lite "för mycket" efter att ha tränat
och så.. men en dag som idag spelar inte det någon roll, alls. För den har varit.. ja, sådär riktigt grym.

Och att den skulle bli det kände jag direkt när jag läste sms:et om att Vulfa var hemflyttad igen,
visserligen bara fram till betet.. men ändå. Lättnad! Eller ja egentligen hade jag fått ett både igår em,
igår kväll samt något missat samtal men det var först imorse jag fick igång mobilen,
liksom. Så ja försöker ni nå mig och tror att jag ignorerar er så kan jag säga att så inte är fallet,
jag har bara inte orkat lämna in mobilen. Än. Hursom, grym dag tack vare en kortare sträcka till stallet,
sol, lycklig häst, en massa mys, en mysig skrittur runt fältet samtidigt som man njöt ännu lite mer
av att se på en helt euforisk Floyd som sprang omkring/ rullade sig och bara var allmänt lycklig. Det,
det är livet ni. Nu ska jag bara gå en sista med Floyd, sen är det bara att ladda upp inför morgondagen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: