As your friend

Ibland förvånas man verkligen över sin egen disiplin, framförallt idag. Efter jobbet blev det stall
precis som alla andra dagar sen Vulfa kom hem, vilket jag känner att jag måste ta tillvara på innan..
tja, hon åker tillbaka när de andra ska på bete. Och idag fick det bli en promenad
med henne och voffs i det fina vädret, lite omväxling sådär. Påväg hem blev det ett samtal till syrran
och därefter en spontan tur ner till HC, inte fel! Så nu är en present fixad, telefonen eventuellt åtgärdad
(vi får väl se hur länge jag har täckning..) och träningsgarderoben utökad
med ett par välbehövliga shorts och ett linne, som invigdes redan nu ikväll. Och nej att ge sig ut
på en löprunda efter 21.30 är väl inte att föredra när man börjar jobba 06.35 morgonen därpå men, ja,
det var värt det. Att jag inte kommer kunna somna än på ett tag är väl en annan sak.. haha.

Men, är en dag imorgon också.. och så vidare. Så det där med ordentlig sömn kan ju vara värt att
ta tag i, liksom. Tror nog att kommande dagar kan bli riktigt bra faktiskt. Vi hoppas på det, helt enkelt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: