Whatever makes you happy

Fantastisk dag! Minst sagt. Trots jobb som dagen började med kan tilläggas. Eller inte började med, 
egentligen, var ju ute en sväng med Floyd samt satt ute i solen på balkongen innan jag fixade mig klart
och gick iväg mot jobbet. Och väl där.. tja.. flöt det på. Tills vi skulle stänga vill säga..
är tydligen svårt för folk att förstå att man vill sluta 15 när vi stänger 15. Noll respekt, så att säga.

Men, sluta fick man göra tillslut, om än dryga 20 minuter senare och därefter har jag bara njuuutit
av resterande timmar, solen och av sällskapet. När jag slutat blev jag nämligen upphämtad av min Mike
och så åkte vi ut mot Lindö för mys nere vid vattnet och bad för Floyds del,
vilket satt riktigt fint - och ännu bättre blev det då Vulfa stod på tur. Kände dock inte för ridkläder idag
så vi tog oss en promenad istället, vilket ändå inte spelar någon roll sålänge hon får sina 45 minuter va.

Hursom, så verkade hon bara allmänt nöjd med livet! Väl tillbaka så satt Kjellis och väntade på oss
på stallplan så där blev han och Mike kvar ett tag medan jag pysslade med damen litegrann. Och sen..
följde han med oss hem. Så nu har vi grillat korv, suttit och pratat och bara varit ett tag,
med andra ord - perfekt dag. Eller okej, att ha varit ledig skulle gjort den perfekt, men bra blev den allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: