Leave me behind

Har haft fullt upp ett par dagar ja.. och nej bloggen har inte prioriterats. Som vanligt alltså.. haha,
men å andra sidan fortsätter jag bara att skriva här för att själv kunna gå tillbaka i arkivet and so on.

Hursom, fullt upp! I torsdags var det i alla fall stallet som gällde direkt efter jobbet för kvalitétstid
och en massa mys med V, plus att det blev en skrittur tillsammans med Johanna, vilket inte var fel!
Sen minns jag inte ens vad jag gjorde när jag kom hem.. typiskt mig..
men igår var det studentfirande som gällde efter jobbet i alla fall. Pappas sambos dotter, Hannah,
sprang ut nämligen så då fick det bli att gå på Hagas utspring och sen gå på hennes mottagning osv.
Och idag har man varit ledig, men ni vet ju hur det är.. ledig = ha mer att göra än annars liksom..
nästan i alla fall. Hursom blev det stallet tidigt för att pyssla om V ordentligt, handla och fixa
och sen bli upphämtad här hemma för att åka ut till Skärblacka med några kollegor för fika hos Niclas
som fyllt 40 i veckan. Ja, typ så. Imorgon ska jag i alla fall njuta av många timmar i stallet- utan stress!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: