Right back home

Har haft en såndär galet stessig dag stundtals - men också väldigt bra. Började med en seg fm
på jobbet som senare övergick i en helt galen lunch. Okej, man har defenitivt varit med om värre men..
inte var det lätt att instruera sommarjobbaren och ta alla sina egna kunder samtidigt,
att ha x antal telefoner liggande på det och dagleveransgods att fixa mellan luckorna.. jomenvisst,
lätt fixat.. eller. Men, det fick gå det med och jag hann ändå klart med allt jag skulle innan jag slutade.
 
Därefter stall där ytterligare en mysig skrittur och en massa pyssel väntade innan det blev cykeln
mot Navestad för att lämna Floyd hos mamma medan jag skulle på massage, vilket min rygg behövde,
därefter var det bara att hämta voffsen igen och styra hemåt. 
Väl hemma blev det bara en mellanlandning för att byta om innan det blev till att gå ut igen
för att möta upp Lisa och Stella för en promenad - vilket var alldeles för länge sen! Men.. nu.. sova.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: