We can't give up now

Så.. stall klart: box mockad, promenad avklarad, påsar packade och hästen utsläppt i hagen. Skönt!
Och även Floyds mat har man varit förbi hos Eva och hämtat. Hursomhelst.. midsommarafton och så,
känns som om sommaren hittills sprungit iväg på något sätt. Å andra sidan klagar jag inte
då jag gärna skulle spola fram tiden några veckor för att se hur långt vi kommit i igångsättningen då.
Idag kollade vi på henne nämligen och hon går dessvärre inte rent i traven.. så ja, det var ju ett bakslag,
tyvärr. Men samtidigt är det inget vi kan göra något åt mer än att forsätta skritta/ gå med henne
och helt enkelt bara hålla tummarna för att hon blir helt bra, tids nog. Hoppas bara att det blir snart.
Framtill det att hon åker tillbaka ut så har jag det huvudsakliga ansvaret för henne iaf, vilket känns bra.
 
Annars.. midsommar somsagt, så nu är det allt dags att gå in i duschen, fixa sig iordning litegrann
och sen börja plocka lite här hemma. I em kommer nämligen syrran och Nermin hit för grillning osv,
vilket jag tycker känns alldeles lagom. Om vädret lättar upp lite kan det även bli bad
eller liknande men det vågar man väl knappast hoppas på.. haha. Ha en trevlig midsommar nu hörni!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: