A place nearby

Har varit en lång dag och mycket tankar, så just därför gav jag mig ut med Floyd, bra musik
och sprang en sväng. Idag har man alltså varit med på Hästkliniken med Vulfa, så ja.. jag var nervös
för hur det skulle gå, framförallt med tanke på att senaste gången jag var där var med Zorino..
Men, tack och lov gick det bättre den här gången i alla fall. Så nu är damen kollad och behandlad
i både vänster kota fram, höger kota bak och vänster has. Allt på en gång när man ändå var där alltså
och återbesök blir om sisådär 3 veckor. Nu håller vi bara tummarna fram tills dess alltså.

 ♥

Postat av: Anonym

Hej Carro! har tänkt på er hela dagen, vad skönt att det inte va värre och att det kommer att bli bra. vi ses en stund imorgon ha det så bra kram mamsen

2013-03-15 @ 21:23:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: