And the truth hurts

Lite snabb frukost och sen cykla iväg mot jobbet, det är här och nu det. Tilläggas kan att varenda,
och då menar jag varenda, muskel värker. Skönt! Eller.. Men, det är ett kvitto på bra träning i alla fall!

Blev inget med klädkammaren igår, jag kände snarare att jag behövde röra på mig efter att ha suttit
på utbildning hela dagen. Så sagt och gjort: ett hårt expresspass med Jillian Michels fick det bli och..
så blev det pw/jogging/rush i intervaller till stallet sen som om inte passet körde slut på mig.
Men jäklar så skönt det var! Nog för att jag tappat en hel del men igår kändes det ändå ganska så bra,
gilla! Och att mysa lite med Vulfa sådär på kvällskvisten är ju inte heller fel. Men.. off to work nu då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: