Take me somewhere nice

Den här dagen har hitills skiljt sig en del från hur det brukar vara om man säger så.. till att börja med..
fick jag för mig att gå till jobbet, trots att det både är skönare / går snabbare att cykla. Ja, what to say?
Jag kände för att gå helt enkelt, låta Floyd få strosa omkring i sin takt. Hursom så,
var det kanske inte det smartaste valet just idag då mina tår krossades ganska fint tidigt imorse
när jag sprang in i dammsugaren.. bra där. Så ja, lägg till en bultande, konstant smärta i dem dessutom.

Hursom, så krånglade lagret vilket gjorde att allt tog längre tid än det borde, så först runt lunch
pustade man liksom ut och försökte njuta av dagen - vilket gick sådär då varje steg man tog tog emot.
Väl tillbaka hann jag stå i kassan i kanske 30 minuter innan Frida ringer och ber mig komma ut
med ett koppel då hon försökte fånga in en lös, skygg hund. Och den karusellen med den lilla hunden
var lite av ett mission impossible kan man väl kanske säga.. herregud. Nej jag lämnar det nog vid att
den kom tillrätta efter många om och men, ägaren vill jag nog inte ens gå in på. Man blir bara så ledsen.
Licens på att ha hund - ja tack! Väl tillbaka spenderades tiden tillsammans med Niclas i alla fall
för att lära sig att ta över returskicken, och ja hej å hå ja.. men det ska väl gå det med. Det måste det.
Så nej det där med att stå i kassan var ju bara att glömma idag, men jag fick några kunder
som var intresserade av att köpa en barnstol i slutet av jobbdagen i alla fall så övertid fick det då bli
tack vare det, men nöjda kunder hade jag i vilket fall och det är ju trots allt det enda viktiga egentligen.
Hursom: träna nu, handla, tvätta och städa därefter - allt för att slippa sånt på min lediga dag på fredag,
imorgon kommer ju trots allt stallet ta upp mer eller mindre all ledig tid efter jobbet.

Lekt med den här skrutten har man förstås gjort på rasterna också, tur att man har honom! Bästa han ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: