One of us

Så, då var man hemma sen ett tag tillbaka efter jobb och stall. Egentligen är det ju inte min jobbhelg
då jag jobbade förra helgen men i några veckor framöver kommer jag nu hoppa in och jobba lördagar
vilket kanske inte anses vara det roligaste direkt men jag får p.g.a det gå kortare dagar
och det är det verkligen  värt enligt min mening! Har dock ingen aning om hur länge det blir så
då jag bara har schema för några veckor framåt, vilket kan vara lite småjobbigt då man gärna planerar
så mycket man bara kan i förväg, men nu är det såhär och då är det bara att vänja sig vid det.

Hursom gick timmarna på jobbet bra, det var rätt lugnt i omgångar vilket ändå var ganska bra timat
med tanke på att man fortfarande är lite matt, men det var skönt att vara back on track igen i alla fall.
Slutade dock redan vid 13.30 för att gå upp mot stallet där dagbytarmöte
med de andra fodervärdarna väntade och när det väl var slut sen blev det lite qualitytime med den fina
innan man traskade hemåt med herr Floyd, och nu sitter man här efter att ha fixat lite här hemma.
Så ja, nu är vi igång till viss del i alla fall! Nu hoppas vi bara på att det kan få forsätta gå åt rätt håll då.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: