The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do

Jag måste ha ett allvarligt fel som gör att jag inte kan ta det lugnt en dag.. Naevars skämt å sido,
men jag stod inte riktigt ut med tanken på att Floyd bara skulle få nöja sig med kortare promenader
så det fick bli en långis på nästan 1 ½ h. Dock var det förbannat skönt att få lite luft!
Och nu har man stått och lagat mat bara så att vi båda ska ha lunchlåda imorgon och på tisdag.
Ja, alltså, har man sagt att man ska stå för matlagningen är det ju bara att göra det, så var antingen nu
eller imorgonbitti som gällde då M börjar efter lunch och jag hade tänkt att eventuellt ta stallet på fm.
Hursomhelst så är det sängen som gäller nu, är ju trots allt en dag imorgon också!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: