A better me

Hemma nu igen då, och det var precis som jag trodde: att varje minut därute med Vulfa var värt
besväret att cykla ut. Idag passade jag på att ta ut henne på en promenad redan innan jag fixade stallet,
och det uppskattades nog av damen efter att ha stått inne hela dagen. 
Riktigt lugn var hon dessutom! Men det kan iofs bero på att hon börjar bli rätt öm av att gå barfota, 
tyvärr. Kan ju hoppas på att hon kan få på sig skor snart helt enkelt, framförallt med tanke på att hon
faktiskt ganska snart ska börja skrittas. Hursomhelst så.. hade jag några riktigt fina timmar där ute! 
Promenad i solen, betning därefter och långrykt med en kelsjuk häst är ju inte något man tackar nej till
om man säger så. Imorgon kan man ju hoppas på att hon är på minst lika bra humör.

Får ju btw inte glömma bort min bästa lillkille som snällt följer med nästan överallt. Underbara du ♥
 
 

Postat av: Anonym

Söta ni saknar er! vi träffas allt för sällan.
Kramar mamma

2013-05-06 @ 21:47:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: