Let us find a beautiful place to get lost

Jäklar så seg man kan vara då. Men, hela förmiddagen har spenderats ute på balkongen i alla fall
och ja bränt sig har man ju tydligen gjort också.. smidigt. Dock skönt att äntligen kunna njuta av solen!
Nu ska jag dock bara slänga i mig lite mat och sen blir det en cykeltur ut till Vulfa..
motivationen till att just cykla ut ligger väl på typ noll just nu men.. ja, idag finns inget annat att välja på.
Vilket är nackdelen när man inte "kan" åka ut spontant när man känner för det utan planerar in dagarna
så att Cissi vet när hon inte ska behöva ta hennes promenader osv. För idag är en typisk sån dag
då jag helst skulle vilja ge mig ut på en långpromenad med Floyd och bara mysa..

Dock har jag bara mig själv att skylla att jag är så seg då det blev all in igår med förfest här hemma
och sen utgång med några av stalltjejerna då vi pratat om det ett tag. Kul var det hursomhelst! Däremot
blir det nog inga tequila shots på ett tag nu, tyckte nog själv att det blev liiite för mycket igår.
Jag är ju inte den som normalt sett dricker alltför mycket, men med tanke på hur sällan man går ut så
är det väl okej att släppa loss lite extra ibland haha. Naevars det var faktiskt inte så farligt trots allt,
lite vingligt där i början bara men väl framme vid Trappan efter cykeltur in till stan var det liksom lugnt.
Men nej, sätta lite fart och bege sig ut mot V! Väl där brukar man ju ändå tycka att det är värt det.
 

Postat av: Johanna

jag tyckte det blev alldeles lagom för dig carro ;)

Svar: Haha, bra då Johanna!
Caroline Djerf

2013-05-07 @ 16:39:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: