Free yourself, live you're dreams

Så, en längre runda med Floyd avklarad och likaså ett träningspass för min del. Bra start på dagen,
absolut! Nu blir det lite frukost här och sen en dusch innan det bär av mot Vulfa för en sista visit där
innan resan för.. i eftermiddag bär det av! Kommer nog, som alltid,
sakna vardagen här hemma med allt vad det innebär.. så en vecka är faktiskt ganska lagom,
enligt min mening. Skönt ska det bli i alla fall! Nackdelen med att åka bort är väl bara all planering
som kommer till med hundvakt, tvätt, städ, packning osv men nu har jag gjort klart allt mitt i alla fall.
 
Mike, å andra sidan, har inte ens börjat packa.. Just nu går han runt och lockar Floyd med godis
för att han ska gå efter honom som en svans och lyssna på allt vad han säger, och sen låter det såhär:
"Om Floyd sitter ner nu så packar du åt mig? Floyd sitt.. Kolla, allt tyder på att han också vill det!"
haha ja vad ska man säga.. Men nä, packa får han göra själv den här gången ;)
Nu.. sätta lite fart här och endast lägga resterande tid på Vulfa och Floyd, ta vara på tiden så att säga.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: