No matter what anybody tells you; words and ideas can change the world

Så, uppe sen drygt 3h tillbaka och har bara varit ute och gått en sväng i skogen, fått i mig frukost
och börjat packa upp sen dess.. har en del tvätt att ta tag i också men jag får väl ta lite av det i taget,
prio ett är ju trots allt att må tillräckligt bra för att kunna jobba imorgon,
och då gör jag bäst i att ta det lite lugnt faktiskt. Hursom, så kommer bilderna från vår första dag här:



Somsagt, bilder från vår första dag ovan. Vi kom fram till hotellet runt 23 på tisdagskvällen så dessa
är alltså tagna under onsdagen, för 1 vecka sedan. Tyvärr mulet och med inslag av regn, och dessvärre
höll det envisa vädret i sig.. så bortsett från kortare solglimtar vissa dagar
så hade vi endast en riktigt varm och solig dag under hela resan. Så.. med andra ord reser man inte
inom europa i maj månad någon mer gång, känner jag nu. Vi hade ju ungefär samma otur med vädret
i Grekland för några år sedan vid den här tiden på året nämligen. Men, nu släpper vi det!
Man kan inte få allt och bortsett från det inte helt optimala vädret och sjukdom så har vi haft det bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: