Life goes on..

Ja men hej ja, här har man inte suttit på ett par dagar nej! Jag har helt enkelt lagt tid på.. annat..
är mer att fixa med just nu än vad man kan tro. Lägg till att man jobbat heldagar hela den här veckan
trots att man, liksom förra veckan, inte mått bra alls. Inte så smart kan tyckas
men vad gör man då det aldrig bryter ut? Nej, precis. Ja ja, någon gång ska man väl få bli frisk igen
så man kan komma igång med träningen igen och få mer kraft till att orka med allt vad man vill!

Imorgon är jag ledig i alla fall då jag jobbar i helgen.. så då ska jag allt se till att kurera mig ordentligt
genom att börja dagen med en runda i skogen med F innan man måste ta tag i alla måsten här hemma
och därefter ska miss Vulfa prioriteras, det är ett måste efter veckans få stalltimmar!
Så, kortfattat kan man väl säga att det enda man gjort i veckan är att ha jobbat, haft personalmöte,
fixat hemma med allt vad det innebär.. och ja.. inte haft så mycket till liv, haha. Men i helgen vänder
vi veckan till det bättre med långa promenader, mycket stalltid och tjejkvällar x2 utöver jobbtimmarna.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: