When you try your best but don't succeed

När man ändå gått ut med det på fb nu så kan man ju lika gärna slänga in några rader här med..
vår älskade lägenhet ligger nu ute för försäljning av den anledningen att vi pratat igenom vår relation
och kommit fram till att ingen av oss mått bra av att ha det som vi haft det,
så vi har helt enkelt kommit fram till att gå skilda vägar är enda lösningen efter bra många försök
till en nystart. Men någonstans måste man pausa och se igenom vad som egentligen är värt att satsa på,
och ja.. här är vi nu. Senaste veckorna har minst sagt varit påfrestande då det varit både bankmöten,
värderingar, mäklare och visningar hit och dit.. och lugnare lär det väl inte bli kommande veckor heller
men.. lite kan man nog ändå pusta ut nu känns det som faktiskt.

Hursom, läget är som det är och även om vi ändå är helt överens är det väl klart att det inte är lätt
med något av det här men.. det känns ändå skönt att ha kommit hit. Och med en bra vänskapsrelation
gentemot honom, en underbar hund, en fin häst, grymma vänner och bra kollegor
ska jag nog klara det här rätt bra faktiskt. Och, jag kan inte låta bli att längta tills jag får slå mig till ro
min alldeles egna nyinköpta lägenhet sen.. men, nog om det för tillfället.. nu sätter vi lite fart här!


Hittills idag har man spenderat mestadels av tiden i stallet i alla fall och man kan väl lugnt konstatera
att Vulfa överaskade idag genom att gå så sjukt bra att jag.. ja, inte vet vad jag ska säga om det riktigt. 
Finaste hon! Har så otroligt dåligt samvete att ha behövt åtsidosätta henne senaste tiden..
men igår och idag har man tagit igen så mycket man bara kunnat åtminstone, för att hon är värd det!



"Life is about moving on, accepting changes and looking forward to what makes you stronger 
and more complete"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: