Perfect enemy

Så, uppe och dags att ge sig ut med Floyden en sväng och sen starta dagen med ett pass då man vilat
sen massagen i torsdags. Kändes helt enkelt bäst så då det hittades en hel del punkter.. vilket är ett tecken på
att det faktiskt går åt rätt håll då det tagit 7 månader och 10 massagetillfällen att komma dit,
innan har ryggen varit i ett krampliknande tillstånd.. den har liksom bara varit.. hård? Hursom så är den bättre
och det känns bara så galet bra att träningen samt massagen jag unnar mig faktiskt gör skillnad. Gilla!

Något jag däremot inte gillade var en liten detalj i gårdagens sista promenad.. vi stötte liksom på en grävling,
så nu har man upplevt det också. Fy tusan vad jag inte var beredd på det! Gick en sväng längs spåret i skogen
här intill när det började skymma och Floyd var väl kanske 10 meter framför mig vilket är rätt normalt,
men.. så stannar han till och ser ut att se något han inte är riktigt säker på vad det är vilket man såg tydligt
på kroppsspråket och jodå.. där står en grävling bara några meter ifrån honom, rätt förbannad.. och tar sats
mot min stackars hund som i det ögonblicket bara var ganska förvirrad såg det ut som. 
Hursomhelst så var jag några hundradelar snabbare än grävlingen och hann ropa till mig Floyd som kom direkt
i samma sekund som han tog språnget vilket, som tur var, resulterade i att grävlingen nog såg sin chans att fly
och försvann in i skogen. Puh! Men ni anar inte adrenalinkicken där alltså.. fy tusan, inget roligt möte nej.
Men nä, ut på morgonrundan nu då så man hinner träna, äta frukost och göra sig iordning innan jobbet kl. 11!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: