Home.

Tänkte att jag (efter att ha bott här i 2 månader) skulle bjuda på några bättre bilder på lägenheten
än dem som kommer upp på instagram.. så ja för att sysselsätta mig här hemma har jag alltså gått
runt med kameran och fotat, haha. Och inte nog med det har jag p.g.a en ny dator
tagit tag i att installera om alla program till både kamera, skrivare osv. Skönt att ha det gjort och så!

Men ja.. här har vi bilderna på lägenheten då (och ja, är vitt, svart och grått som gäller, liksom):


Ovan har vi "allrummet" då. Compact living kan man säga, ja.. men det räcker gott åt mig och Floyd,
känner inte att jag behöver ha det större så länge det bara är vi faktiskt. Och så har vi köket:



Och yes, sista bilden är alltså på den nya, inbyggda diskmaskinen. Som jag saknat att ha en här!
Helt klart värd varenda krona, utan tvekan. Och sisst (och minst) ett litet badrum:



I övrigt går det väl inte att missa linjen i inredningen med bilder och ord va? Det är jag, helt enkelt.
 

Postat av: Hillevi

Gud vad fint du har det Carro! :D

Svar: Tack så mycket Hillevi :)
Caroline Djerf

2014-02-13 @ 13:39:01
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: